Xegrand 燈制

一向對於燈制沒什麽要求, 妹妹推介E3000我們也打算用一樣的, 但一天在旺角買厨房用具時巧遇這Xegrand 燈制, 一見傾心也不為過, 立即打電話問CF 買咗燈制未, 好在CF仲未買, 所以立即轉軚啦!

實在好喜歡它的簡約設計!

後來才知道在香港可以買到Xegrand地方很少, 我們算好好彩可以偶遇它!

CF後來打電話來說方制暫時沒貨, 圓制就有現貨問我地轉唔轉, 我倆一致認為方制靚過圓制, 而且只是等兩天, 所以唔轉啦!

Xegrand燈制不是比E3000貴很多, 但它的插蘇制價錢卻是天文數字啊(全屋插蘇制多到數不清), 所以用比較化算的E8000

 

 

E8000和地磚顏色都很夾!

Xegrand 的門鐘都很靚仔!

買燈篇:

個個都說不要在香港買燈, 因為同一款大陸會平好多。所以我和亞鄧去了深圳田貝四路走了一轉, 在羅湖打的約二十多人仔, 其實我倆只是去了五方家居廣場”, 都有唔少燈。但好多係水晶燈同啲好grand嘅燈, 唔係太啱我地

都有些簡約燈款, 但我倆看中的都唔平, 最後都無買到

 

對於燈的要求亦很簡單:

款色簡約, 易清潔好多

完全密封, 好怕啲小昆蟲入咗去

易換燈膽 (以前啲燈亞鄧成日話佢隻手太大換唔到, 要我爬上去換)

 

有日去開灣仔順便睇燈, sales哥哥帶我地睇台灣及西班牙產嘅燈, 都幾符合我地嘅要求, 全部100%密封, 好快就買哂全屋燈啦。

 

飯廳燈:

就係我和亞鄧都被這燈吸引着才决定幫襯這店鋪

簡約得來又有少少波浪型, 很喜歡它呢!

客廳燈:  

很簡單的款色, 勁易換光管, I like it very much!

主人房燈:

 

好多人都揀肚臍燈, 我都覺得幾靚, sales 話台灣造的所以價錢貴內地些, 其實都唔知真定假! 不過原來換燈膽都幾麻煩, 有少少後悔!

走廊燈:

plain 的款色, 完全無花巧

書房及客房:

 

都用了迷李版的客廳燈,

梳枱燈:

想不到揀到最後沒心機揀的鏡燈都幾好睇喎  

 

不過裝燈CF話跟本沒有100%密封的燈架, 啲蚊仔點都可以揾到地方入去燈內, 只係多定少啫, 希望唔會好似以前舊燈咁成盤蚊仔屍體藏係到啦!真係好惡心呢!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    miaohappy 發表在 痞客邦 留言(25) 人氣()