廚房篇:

廚櫃公司是妹妹推介的, 它不是一間大公司, 我們去的分店長期都是得一位sales哥哥駐守, 原來designer也是他一個人, 而且他表達能力不是很好, 剛開始實在對他沒多大的信心, 不過後來效果都不錯才放下心

而家好興灰玻璃或灰鏡做厨櫃門, 實在外觀上很modern 好看, 但清潔要花不少功夫才可保持光潔明亮, 懶人如我只好選擇木款啦!

這些西德板說可保用十年, 如門有破損可以免費整隻門更換, 但間公司規模不大,我倆擔心它五年後是否還繼續經營呢!

未裝好corian 枱面時嚇了一跳, 又話corian無縫嘅, 點解枱面分開三件?好在打電話問妹夫才知道打磨後就見唔到個駁口, 後來真係揾唔到個駁口係邊呢!

鋅盤考慮了很久用番corian 原裝雙鋅盤定用不鏽鋼盤, 但以前的白色舊盤用久了變黃很醜樣, 所以試下用易清潔的不鏽鋼盤

原來想找一個合心意的不鏽鋼盤也不簡單, 我喜歡兩個size一樣的, 不要一大一細, 也考慮過用直角的盤, 因為很型仔”, 但它的邊角清潔很麻煩所以放棄了, 其他圓角的又實在太圓太鈍的感覺不喜歡 (原來我都好鬼麻煩), 後來見到這個都算不錯就買了, 實在沒再多精力花在一個鋅盤上

厨櫃公司的sales哥哥極力推薦太X洋抽油煙機, 台灣制造, 話夠小巧型仔及有自動清功能喎!不過網上好似沒太多的評論所以都係揀番富X皇算啦 , 雖然又大部又唔靚仔, 起碼個個都話夠靜夠好力嘛, 不過要遲些才有貨

香港太潮濕了啲衫成日都唔乾, 十年前剛入伙已經想買部乾衣寶, 但係要拆咗厨櫃才裝到又唔捨得, 這次終於可以帶它番屋企啦! (犧牲都好大架, 因為買咗6L 容量超大部, 搞到厨房好有壓迫感呀)

 

個個都話這個牌子的洗衣機好好用, 等我試吓係咪真先

部微波爐下個星期送到, 又係超巨型, 希望好用啦

厨房門的門柄都很合心意

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    miaohappy 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()